2013. február 8., péntek

my art - my poem (Alena: Szenvedélyem margójára)




Alena: SZENVEDÉLYEM MARGÓJÁRA


világok pusztulásán
mint ősi vad
érkeztem tehozzád
s most várok riadtan veled

nem tudom, miért

kezem kezedben 

kezed kezemben

meddig

itt minden szisszenő talány

partra űzve ballagok, vezeklek

hirtelen megállok
mögöttem hosszú csönd van
előttem némán te állsz

arcod ismerős
 

mondd, az öröklét lakomáján
talán véled ittam volna rubintéát?

a varázslat csordultig betölt

ne félj, ne fuss előlem
inkább szoríts merészen
csukott szemmel szoríts magadhoz
szoríts, mint a kést

fejtsd meg a sorsom
a testvérem legyél
ítélj tiédnek, fajtádnak

mint az állat, olyan légy
nyersen szép és tiszta

az este rád találtam
az este sírva, késve
meg én láttalak

s most oly' egyetlen egy
kezemben a kezed 

egész lényed tenyeremben lüktet

velem te is egyedül lettél
                                                   (2012. július 25.)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése