2013. augusztus 2., péntek

my art - my poem (Alena: "non lo scorderò mai")




Alena: "non lo scorderò mai"

Bang bang
                   és lelőttelek
Bang bang
                   Te földre estél
Bang bang
                   ez rettenetes...

Lenn a téren, 
                      a téren szól a zene, 
                                                       s énekelnek, 
egy régi slágert énekelnek:

        "...non lo scorderò mai"

Csak nekem, 
                    nekem szólnak itt a harangok...
mert..., 
            mert elmentél?! 
                                      Miért?
Napok óta sírok, 
                           sírok, s azon
hogy ezt nem tudhatom...
Még el sem köszöntél,
vagy igazad lehet, 
                              felesleges,
felesleges hazudnunk szavakat?!
Nem tudom...

Bang bang
                   lelőttél engem
Bang bang
                   most földre estem
Bang bang
                   rettenetes, 
                                      ez a hang rettenetes!
Bang bang
                   soha nem felejtem el...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése