2012. november 30., péntek

Mese Montmarte Csipkerózsikájáról - 1. rész



Egyszer, ha én lehetnék a DJ, és szombat este velem táncolhatna a közönség, csak a legjobb zenéket keverném! - tuti buli!

Azt hiszem, még soha sem voltam "országúti" diszkóban, de nem is vágyom oda!
Az érzést, azt az igazit, házi bulikon ismertem meg jól... "Úgy szoktattak a férfiak." Több mint tíz éve bulizok már a Fiúkkal, mégis, anno én háborodtam fel azon leginkább, milyen az a buli, ahol nincsenek fények??? A legközelebbi alkalomra Andrew haverom nyomban meg is lepett egy diszkógömbbel... Azóta már ritmusra villognak-forognak a színes fények, stroboszkóp szedi szét a szemünket, UV-lámpa pedig időnként a ruhánkat is, és a kölcsöngép zenére nyomja a szappanbuborékokat - nyaranta egy-egy hosszú hétvégére, a szilveszteri bulikon három éjszakáig, s reggelig meg sem állunk! Legyen az Duna-party vagy körösi-buli, de akár Európa teteje - legtöbbször magával ragad. Barátaimmal tanultam meg táncolni is. No nem angolkeringőzni, nem, nem, csak azt a jófajta, piszkos diszkótáncot, csak azt nyomjuk hajnalig, és együtt igazán jó! Újabban koktélozunk is, s nem szimplán vagy duplán, egyenesen versenyre! Bárki benevezhet rá, keverhet bármit, a győztes viszi magával újévkor a mixelő készletet és lehet vele egy egész éven át. Nálam még ugyan egyszer sem volt, mégis emlegetett alkotásom lett az "All The Lovers" fantázia névre keresztelt koktélom (Kylie Minogue egyik dala után). Emlékszem, maximális pontszámot kaptam érte, de így is csak második helyen végezhettem. Noha barátom mindig félve adja át nekem DJ-pultját, én is kapok egy-egy blokkot az éjszakában, ha kedvem támad "zenélni". Azután csak azt hallani már vissza a srácoktól elismerően, hogy "Király ez a szám, Mütyike!" - hát persze, miért is tennék rossz fát a tűzre?! Miért? Szeretek kreálni, és bármi is az éppen, mindent lelkesen teszek. Kis csapatunk, meg a közös dolgaink már arra is megihlettek, hogy Csepregi Éva "Talán" című dalára videoklipet állítsak össze. Az ősbemutató tavaly jól sikerült, megtapsolt a közönségem. Nagy kedvvel szerkesztettem össze ugyan ezt a kisfilmet, de tanulságos volt. Rájöttem, "nehéz a dolga" - és nemcsak "a katonának", de a vágónak is!

No, de egy mesét emlegettem a bejegyzés címében. Igen, és nem marad el, ígérem!
 
Hamarosan mesélni fogok egy igaz történetet egy diszkókirálynőről, aki Montmarte Csipkerózsikája volt egykor.

Egyszer, ha én lehetnék a DJ szombat este, az Ő dalait nem hagynám ki az egyvelegemből! - tuti buli! A közönség velem táncolna...

Ja, hogy a dalok másként szólnak? - Hát Istenem! Ilyen az élet! Ma már a kor ízlése azt diktálja, magam is jobban teszem, ha tálcán és szeletelve kínálom ezeket:


Paroles Paroles
http://www.youtube.com/watch?v=QPFMZTMdOpw

Gigi In Paradisco
http://www.youtube.com/watch?v=x-82aP-WyJA

Ils Ont Changé Ma Chanson
http://www.youtube.com/watch?v=nsGc3a2Bk08

Kalimba De Luna
http://www.youtube.com/watch?v=V0vpNVjq8Nw

Le lambeth walk
http://www.youtube.com/watch?v=zelEdGg2Bxc


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése