2012. december 3., hétfő

Mese Montmarte Csipkerózsikájáról - 2. rész




Ennek a résznek talán az lehetne az alcíme, hogy  "a francia csóktól a tengerpartig".

Volt egy fotó..., még a nyáron egy kedves ismerősöm weboldalán láttam a fényképet. Nem tudtam, kit ábrázol és sajnos a monogramja sem árulta el számomra, ki lehet ő. Persze rákérdezhettem volna épp - biztosan, de nem játszottunk kvízpartit. Így a dologgal annyiban maradtam, hogy a képet megjegyeztem...

Nem is olyan rég, néhány hete - hogy mitől inspirálva, azt nem tudom - úgy döntöttem, megnézem a "Francia csók" című filmet, mivel Meg Ryan alakításait amúgy is kedvelem. A film tulajdonképpen felejthető szerintem, történetével együtt. Viszont a záróakkordként felcsendülő Kevin Kline dalocska! - mit is írjak róla? Istenien szól a pasastól, eltalálva a gyengéim! És ha már itt tartottam, gondoltam, érdemes utána néznem picikét. Tehát eredetileg Charles Trenet az előadója. A francos youtube viszont kidobott nekem más valakit is, és ezzel újra találkoztam az említett fotóval. Meg kell hagynom és előre jelzem vagy utólag írom, megnyerő az alakítás így is! - pláne nekem, aki már amúgy is rabja vagyok a tengerparti élményeknek..., s ha kint sétálok, mindig találok egy-két kavicsot.




                               https://www.youtube.com/watch?v=J8cCDIlx2Uk


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése